WEBPOSITIONERING
Kreativt Digitalt Bureau København
Kreativt Digitalt Bureau København
SEO-positionering er et sæt teknikker på og uden for nettet med fokus på at opnå topplaceringer i Googles organiske resultater. Som SEO-bureau i København er webpositionering ikke noget mysterium for os, vi brænder for det, og det viser sig i vores kunders resultater.
WEBPOSITIONERING
Kreativt Digitalt Bureau København
Kreativt Digitalt Bureau København
SEO-positionering er et sæt teknikker på og uden for nettet med fokus på at opnå topplaceringer i Googles organiske resultater. Som SEO-bureau i København er webpositionering ikke noget mysterium for os, vi brænder for det, og det viser sig i vores kunders resultater.
WEBPOSITIONERING
3DK Bureau er et SEO-bureau i København med stor erfaring inden for organisk og teknisk SEO. Vi udvikler en skræddersyet strategisk plan for at forbedre positioneringen af din hjemmeside eller webshop og dermed øge synligheden af din virksomhed, dit salg og fastholde dine kunder.
Vi ved, at hver forretningsmodel er unik. Det er essentielt som SEO-bureau i Danmark at vide, hvordan man lytter og forstår behovene samt målsætningerne for at tilbyde den bedste løsning optimeret i omkostninger og med det bedste resultat. Vi arbejder sammen om udviklingen af webpositioneringsstrategien med vores kunder.
WEBPOSITIONERING
3DK Bureau er et SEO-bureau i København med stor erfaring inden for organisk og teknisk SEO. Vi udvikler en skræddersyet strategisk plan for at forbedre positioneringen af din hjemmeside eller webshop og dermed øge synligheden af din virksomhed, dit salg og fastholde dine kunder.
Vi ved, at hver forretningsmodel er unik. Det er essentielt som SEO-bureau i Danmark at vide, hvordan man lytter og forstår behovene samt målsætningerne for at tilbyde den bedste løsning optimeret i omkostninger og med det bedste resultat. Vi arbejder sammen om udviklingen af webpositioneringsstrategien med vores kunder.
Som SEO-bureauvirksomhed i København udvikler vi webpositionering ved at udføre en forudgående revision, søge på søgeord «Keyword Research», skabelse og gennemgang af indhold, teknisk optimering af din hjemmeside eller netbutik, Lokal SEO eller søge efter links for at generere berømmelse om dit brand.
Som SEO-bureauvirksomhed i København udvikler vi webpositionering ved at udføre en forudgående revision, søge på søgeord «Keyword Research», skabelse og gennemgang af indhold, teknisk optimering af din hjemmeside eller netbutik, Lokal SEO eller søge efter links for at generere berømmelse om dit brand.
SÅDAN ARBEJDER VI SEO POSITIONERING
Hos 3DK Bureau definerer vi os selv som et 360º SEO-bureau, fordi vi udvikler strategien til webpositionering og derefter analyserer og implementerer vi alle forbedringerne for at forbedre positioneringen af din hjemmeside trin for trin:
Når vi skaber en virksomhed, det være sig i et fysisk eller digitalt økosystem, kommer konkurrencen til at præge alt, vi skal selvfølgelig se på, hvilke virksomheder der er placeret i topplaceringerne hos Google.
Vi skal undersøge, hvordan de har gjort det, brugeroplevelsen og forstå, hvordan vi kan forbedre den forretningsmodel, der er over os.
VI SKAL OPDAGNE VORES KONKURRENCEFORDEL
Analysen af konkurrencen viser os, hvilket stjerneprodukt der virker, hvad kunderne forventer af mig, samt hvilke behov vi vil kunne dække.
At forstå, hvad vores styrker er, men også hvad vores svagheder er i forhold til vores konkurrenter, er noget afgørende for SEO-positionering såvel som for enhver virksomhed.
Vores undersøgelse vil fortælle os, om de investerer i betalte kampagner, i sociale netværk, eller om de kun arbejder med SEO-positionering. På dette kan
SEO-revisionen er en grundig gennemgang for at opdage forbedringspunkter for SEO-positionering. Disse punkter kan være både onpage og offpage og skal inkludere.
– Sektor og forretningsmodel for hjemmesiden
– Type af programmering af hjemmesiden eller netbutik
– Sprog, som SEO-positioneringen vil blive udført med
– Domænet, hvor gammelt det er og vurder om det skal beholdes eller ændres
– Præsentation af konkurrencen
STUDIEPUNKTER I EN SEO AUDIT
REVISION PÅ SIDE
– Analyse af hierarkiet på hjemmesiden eller netbutikken
– Analyse af typen af programmering, hvis det er en skabelon eller tilpasset programmering
Søgningen på søgeord skal være grundlaget for at generere en SEO positioneringsstrategi, hvis vi ikke ved med hvilke ord brugerne ankommer til vores hjemmeside, vil det være umuligt at optimere den til at placere den på de første steder i Google.
Der er forskellige faktorer til at udføre en søgeordssøgning:
1. I HENHOLD TIL BRUGERENS hensigt Denne type søgning er opdelt i tre kategorier: informativ, transaktionel eller navigation.
2. I HENHOLD TIL VOLUMEN AF SØGNINGER Vi har tre typer søgninger: – Hoved, som er dem, der er meget brede i konkurrence og eftersøgning, såsom hunde, biler osv…
– Middle Tail, som er de mere specifikke søgninger, men stadig meget generelle søgninger såsom kærlige hunde eller billige biler.
– Long Tail, som er de mere specifikke søgninger, udgør 70 % af det samlede antal, og som .
Det er her, hvor vores SEO 360 bureaurolle vil hjælpe med at booste resultaterne af dine organiske stillinger. Tæt forbundet med Inbound Marketing-strategien genererer vi planlægningen af værdifuldt indhold for hver type bruger, udover at søge efter udseendet af dit websted overalt på internettet.
Indholdet skal være brugercentreret. Indholdet skal imødekomme brugerens behov, være tydeligt, nå ud til vores målgruppe og kommunikere direkte.
Indholdet skal facilitere og skabe interesse for vores køberpersona, hvorfor det er så vigtigt at vide, hvilken type brugerprofil vi refererer til og at gøre det med kortfattet sprog. Nøglen til godt indhold er at fjerne det unødvendige og gøre det interessant.
Hos 3DK Bureau har vi som webpositioneringsvirksomhed erfarne journalister, der tilfører indholdet værdi og får det til at fange interessen.
Dette er hvordan PageRank blev født, dette er Google-algoritmen, der giver relevans for resultaterne, der refereres til fra andre websider.
Da Page Rank dukkede op, lagde de af os, der var dedikerede til at lave websider, et link hvor som helst, men Google afgjorde, at kun dem, der tilføjer værdi til dit websted, er gyldige. Det betyder, at den kun vil have de links, der er fra din sektor eller fra et medie, der er relevant.
VIGTIGHEDEN AF EKSTERNE LINKS
Disse eksterne links til vores hjemmeside eller også kaldet backlinks skal have visse kvaliteter.
– Et link vil have mere kvalitet, når mediet har relevans, men få udgående links. Link farme er ubrugelige, fordi dette er en sjusket teknik.
– Det har mere værdi, hvis linksene kommer fra forskellige domæner. Til dette er der mange SEO-bureauer, der er dedikeret.
Fordelen ved en SEO-strategi er, at alt kan måles meget nemt, meget bedre end en offline kampagne.
Analytics vil være det, der fortæller os, hvor vi er, hvordan vi vokser, og hvordan vi fortsætter med at vokse. Ved, om disse handlinger har haft en indflydelse på positioneringen.
For at foretage sammenligninger fra måned til måned segmenterer vi trafikken efter søgeord for at finde ud af, hvilke af dem der fungerer bedst. Her efterlader vi dig de værktøjer, vi arbejder med.
Indekserbarhed og
sporingsanalyse
Search Console
Skrigende frø
Domænerelevans og links.
Ahrefs
Sistrix
semrush
Moz
Indhold, søgeord og CTR
Authority Labs
Yoast SEO
Google Analytics
Ahrefs
Sistrix
semrush
copyscape
VORES VÆRDI SOM SEO AGENTUR
SEO-positionering (søgemaskineoptimering samt positionering) påvirker fra definitionen af strukturen samt URL'er, søgeordsforskning, indholdsskrivning, fototagging samt programmering. Vores rolle er at hjælpe vores kunder med at forbedre webpositioneringen af deres brands.
Hos 3DK Bureau, finder du en partner, som kan hjælpe dig til at nå dine digitale målsætninger, samt til at tiltrække, sælge og fastholde din målgruppe.
Startpakke
Hos 3DK Bureau vil vi gerne være en del af dit team.
Hos 3DK Bureau vil vi gerne være en del af dit team.





























